ثبت سفارش:

۱. چگونه می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی میهن‌گیگ پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید.

۲. می‌توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

۳. چطور می‌توانم سفارشم را لغو کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در تلفن همراه، سفارش یا مرسوله‌ای را که از ارسال آن منصرف شده‌اید لغو نمایید.

۴. چگونه می‌توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟

در صفحه هر محصول اعم از لباس مردانه، لباس زنانه، لباس بچه گانه، اکسسوری و کفش قسمتی به عنوان راهنمای سایز وجود دارد. با کلیک کردن بر روی "راهنمای سایز" می‌توانید سایز مناسب خود را با توجه به برند آن محصول انتخاب نمایید.

پیگیری ارسال:

۱. چطور می‌توانم سفارشم را لغو کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در تلفن همراه، سفارش یا مرسوله‌ای را که از ارسال آن منصرف شده‌اید لغو نمایید.

۲. تحویل اکسپرس چیست؟

میهن گیگ در شهر تهران و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است. سفارشات شما طبق شرایط زیر پس از گذشت 24 ساعت کاری تحویل خواهند شد: کالای خریداری شده در انبار میهن گیگ موجود باشد. در غیر اینصورت زمان ارسال کالا از انبار فروشنده به انبار میهن گیگ به زمان ارسال اضافه خواهد شد. "همچنین شما امکان پرداخت وجه سفارش را به مامور ارسال خواهید داشت."

۳. چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

اکسپرس: اگر شما در یکی از شهرهای تهران، کرج، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان، گیلان، مازندران، همدان هستید، سفارش شما با اکسپرس میهن‌گیگ تحویل شما میشود. پست پیشتاز: در صورتی که آدرس شما در محدوده اکسپرس میهن گیگ نیست، سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما می‌شود.

۴. چه زمانی میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

در صورتی که در یکی از شهرهای اکسپرس هستید، طی ثبت سفارش، ما به شما امکان انتخاب بازه‌های زمانی را میدهیم و طبق بازه زمانی انتخابی کالا تحویل شما میشود. در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست طی 4 روز کاری تحویل شما می‌شود.

۴. چطور میتوانم شماره کارت خود را در حساب کاربری وارد کنم؟

شما میتوانید وارد حساب کاربری خود شده و شماره کارت خود را وارد نمایید.

پرداخت:

۱. آیا میتوانم کارت هدیه را مرجوع کنم؟

خیر، امکان مرجوع نمودن کارت هدیه وجود ندارد.

۲. چگونه شماره شبای حساب بانکی را به دست آوریم؟

برای دریافت شماره شبا از طریق شماره حساب و یا شماره کارت خود، وارد سایت بانک مربوطه شوید.

۳. کد شناسه کالا چیست؟

در سایت دیجی‌ استایل هر محصول با یک کد مشخص شناخته می‌شود. این کد شناسه کالا می باشد، برای جستجو و یافتن سریع کالاها کاربرد دارد.